Subject: FW: Member States&apos; payment forecasts for 2025 and 2026. Member States’ payment forecasts for years 2025 and 2026 for the 2014-2020 programmes (financed by ERDF, ESF, Cohesion Fund, EMFF) and the 2021-2027 programmes (financed by ERDF, ESF+, CohesionF
From: Kätlin Tilk <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: Kärt Allert
Date: Wed, 22 Jan 2025 11:52:22 +0200

Palun registreerida.

Kätlin Tilk

From: Urmo Merila <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:32 AM
To: Kärt Allert <[email-masked]>; Kätlin Tilk <[email-masked]>
Subject: FW: Member States&apos; payment forecasts for 2025 and 2026. Member 
States’ payment forecasts for years 2025 and 2026 for the 2014-2020 
programmes (financed by ERDF, ESF, Cohesion Fund, EMFF) and the 2021-2027 
programmes (financed by ERDF, ESF+, CohesionF

Tere!

Palun süsteemis registreerida vastus kirjale. (Lisatud kiri). Ametlikku 
kirja ei läinud, info edastati infosüsteemis.

Urmo

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 9, 2025 10:44 AM
To: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Member States&apos; payment forecasts for 2025 and 2026. Member 
States’ payment forecasts for years 2025 and 2026 for the 2014-2020 
programmes (financed by ERDF, ESF, Cohesion Fund, EMFF) and the 2021-2027 
programmes (financed by ERDF, ESF+, CohesionFu...

Tere, Urmo Merila!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Member States' payment forecasts for 2025 and 2026. Member States’ payment 
forecasts for years 2025 and 2026 for the 2014-2020 programmes (financed by 
ERDF, ESF, Cohesion Fund, EMFF) and the 2021-2027 programmes (financed by 
ERDF, ESF+, CohesionFund, JTF, EMFAF, AMIF, ISF, BMVI)

Tööülesanne:

Täitmiseks

URL:

https://delta.fin.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/bb86ac18-c867-4bce-b4e3-c822da5a6260

Tähtaeg:

31.01.2025

Resolutsioon:

RTK-le vastamiseks

Algataja:

Marju Loonurme2

Vastutaja:

Urmo Merila

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026
From: "Karin Viikmaa" <[email-masked]>
To: "Urmo.Merila3"
Date: Wed, 22 Jan 2025 11:23:50 +0200

Jah, 343 MEUR oli koondsumma. Täidame süsteemis sellist tabelit.

Expected Union contribution

2025

2026

Fund

Category of region

January - October

November - December

January - December

ERDF

Transition

123,275,127.00

23,706,755.00

196,431,579.00

CF

97,744,875.00

21,721,083.00

121,741,597.00

ESF+

Transition

41,541,378.00

5,538,850.00

71,691,818.00

JTF

25,143,938.00

4,190,656.00

31,928,344.00

Karin

From: Urmo Merila <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:19 AM
To: Karin Viikmaa <[email-masked]>
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Ja sisestasime selle infosüsteemis`?

From: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:02 AM
To: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Prognoosisime laekumisi SF2021-2027 osas aastaks 2025 summas 343 MEUR.

Tervitades

Karin

From: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 10:32 AM
To: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Aitäh, kas saaksid mulle panna selle ka, et mida saatsite, saan selle juurde 
panna.

Urmo

From: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 10:05 AM
To: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Hei!

Saatsime just prognoosid EK-le. Nüüd võid dhs-is tööülesande tehtuks 
märkida.

Tervitades

Karin

From: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 9, 2025 10:44 AM
To: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Hei!

Meie vastame sellele eksole?

Urmo

From: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 8, 2025 12:35 PM
To: Sven Kirsipuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Kadri Tali <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Triin Tomingas 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; Urmo Merila <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Karin Viikmaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Dear Colleagues,

To facilitate the timely provision of information please find attached a 
letter on payment forecasts for years 2025 and 2026 to be provided by 31 
January 2025. Please note that the letters will be translated into the 
national languages and provided to you later in January.

Best regards,

On behalf of

Agnès Monfret

Head of Unit

European Commission
Directorate-General for Regional & Urban Policy

REGIO D.4 Estonia, Finland, Latvia, Lithuania

CSM1 07/P0043 (Cours Saint-Michel 23, 1040 Etterbeek)

B-1040 Brussels/Belgium

Tel: +32 498 965402

E-Mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://ec.europa.eu/regional_policy> 
<https://cohesiondata.ec.europa.eu/> 
<https://www.facebook.com/EUinmyregion/>   <https://x.com/AgnesMONFRET> 
<https://eceuropaeu.sharepoint.com/sites/regio/EMail%20Signature%20Banners/instagram.com/euinmyregion> 
<https://www.youtube.com/user/RegioNetwork/playlists> 
<https://www.linkedin.com/in/agn%C3%A8s-monfret-59845a3/>